Klientu apkalpošanas speciālists
Klientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas struktūru, produktiem, veikt sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, noformēt finanšu pirmdokumentus, veikt mārketinga pasākumus, izstrādāt nepieciešamos dokumentus un sistēmas, nodrošināt pārvaldības un speciālo dokumentu apriti.

Izglītības programma: |
Administratīvie un sekretāra pakalpojumi |
Iegūstamā kvalifikācija: | Klientu apkalpošanas speciālists, ceturtais LKI līmenis |
Mācību ilgums: | 4 gadi |
Finansējums: | Valsts budžets |
Profesionālie mācību priekšmeti:
- Organizācijas darbības pamatprocesiOrganizācijas darbības pamatprocesi
- Biroja darba organizēšana (1.līmenis)
- Dokumentēšana
- Dokumentu un informācijas aprite (1.līmenis)
- Biroja darba organizēšana (2.līmenis)
- Klientu apkalpošana
- Profesionālā saziņa svešvalodās
- Lietišķo tikšanos organizēšana
- Korportīvā komunikācija
- Klientu vajadzību izpēte
- Produkta uzskaites un finanšu dokumentēšana
- Klientu apkalpošanas speciālista prakse
Prakses un darba iespējas:
Klientu apkalpošanas speciālists var strādāt komercbankās un citās kredītiestādēs, kas nodarbojas ar finanšu konsultāciju sniegšanu, kā arī valsts un pašvaldības institūcijās, biedrībās, nodibinājumos.