Klientu apkalpošanas speciālists
Tu taču zini - pirmais iespaids ir vissvarīgākais. Un klientu apkalpošanas speciālists ir tieši tas cilvēks, kas sniedz pirmās sajūtas par uzņēmumu, tā produktiem un pakalpojumiem. Ja esi apveltīts ar viesmīlības gēnu, saziņa ar cilvēkiem Tevi uzlādē un sniedz gandarījumu, kļūsti par klientu apkalpošanas speciālistu!
Kam? Profesija rosīgām un komunikablām personībām, kas pretimnācējus sagaida ar sirdssiltu smaidu, spēj labi plānot veicamos darbus, ir precīzi un atbildīgi.
Kas jādara? Jāinformē esošie un potenciālie klienti par organizācijas struktūru, produktiem, jāveic sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, jānoformēt finanšu pirmdokumenti, jāveic mārketinga pasākumi, jāizstrādā nepieciešamie dokumenti un sistēmas, jānodrošinā pārvaldības un speciālo dokumentu aprite.
Kas jāprot? Labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, kā arī latviešu un svešvalodu zināšanas nāks par labu, lai rastu kopīgu valodu ar daudziem un dažādiem cilvēkiem.
Kādi ieguvumi? Iespēja doties pieredzes apmaiņā Erasmus programmas ietvaros, prakse prestižās viesnīcās, kā Radisson, Grand Poet Hotel, Radi un Draugi, Hotel Villa Santa, restorānā San Mari, Vecpuisis un citviet
ESI IZLĒMĪGS UN PIESAKIES MĀCĪBĀM JAU TAGAD!
Vairāk par klientu apkalpošanas speciālista profesijas apguvi Valmieras tehnikumā uzzini TE.