Viesmīlis
Viesmīlis apkalpo viesus, ievērojot to vēlmes un apkalpošanas procesus un, nodrošinot uzņēmuma mērķu sasniegšanu, lieto profesionālās prasmes viesu sagaidīšanā, komunikācijā, galda klāšanā, ēdienu un dzērienu piedāvāšanā, pārdošanā, pasniegšanā un norēķinu veikšanā.
Izglītības programma: | Restorānu pakalpojumi |
Iegūstamā kvalifikācija: | Viesmīlis, ceturtais LKI līmenis |
Mācību ilgums: | 4 gadi |
Finansējums: | Valsts budžets |
Profesionālo kompetenču moduļi:
- Ēdināšanas uzņēmuma darbības pamatprincipi
- Paškontroles sistēma ēdināšanas uzņēmumā
- Lietišķās saskarsmes principi
- Darba vietas un telpu sagatavošana
- Sagatavošanās viesu apkalpošanai
- Profesionālā saziņa svešvalodās
- Viesu pasūtījumu pieņemšana
- Viesu pasūtījumu izpilde
- Norēķini ar viesi
- Uzskaites un atskaites dokumentācija
- Tehnoloģiskās dokumentācijas izstrāde
- Dzērienu un kokteiļu gatavošana
- Viesmīļa prakse
- Ēdienu gatavošanas pamati
- Viesu mērķa grupu apkalpošana
- Pasākumu apkalpošana
- Telpu dizains un floristika
- Citu tautu virtuve
Pilnu mācību plānu vari aplūkot šeit.
Uzņemšanas prasības: vērtējumi visos mācību priekšmetos nav zemāki par 4 ballēm;
izglītojamie tiks uzņemti konkursa kārtībā, pamatojoties uz vidējo mācību sasniegumu vērtējumu latviešu valodā, svešvalodā (pirmajā) un matemātikā, kas norādīts personas pamatizglītības apliecības pielikumā “Sekmju izraksts”.
Prakses un darba iespējas:
Viesmīlis sagatavo restorāna telpas viesu uzņemšanai, uzņem viesus ēdamzālē, uztur kārtībā strādāt kādā no Latvijas vai ārzemju viesmīlības uzņēmumiem – viesu mājās, restorānos, kafejnīcās un citos ēdināšanas uzņēmumos.