Pielāgojiet piekrišanas iestatījumus

Mēs izmantojam sīkfailus, lai palīdzētu jums efektīvi orientēties un veikt noteiktas funkcijas. Tālāk ir sniegta detalizēta informācija par visām sīkdatnēm katrā piekrišanas kategorijā.

Sīkdatnes, kas ir klasificētas kā “Nepieciešamas”, tiek saglabātas jūsu pārlūkprogrammā, jo tās ir būtiskas, lai nodrošinātu vietnes pamata funkcijas.... 

Vienmēr aktīvas

Nepieciešamās sīkdatnes ir absolūti nepieciešamas, lai vietne darbotos pareizi. Šīs sīkdatnes nodrošina vietnes pamata funkcionalitāti un drošības līdzekļus anonīmi.

Nav sīkdatnes, ko parādīt.

Funkcionālās sīkdatnes palīdz veikt noteiktas funkcijas, piemēram, dalīties ar vietnes saturu sociālo mediju platformās, vākt atsauksmes un citas trešo pušu funkcijas.

Statistikas sīkdatnes palīdz mums, kā tīmekļa vietnes īpašniekiem, izprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļvietnēm, vācot un anonīmi pārskatot informāciju. Tas palīdz mums uzlabot tīmekļa vietnes saturu un informācijas struktūru.

29.11.2024

Dalies:

Valmieras tehnikumā sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru notika pedagogu profesionālās kompetences pilnveides seminārs

Šodien, 29. novembrī, Valmieras tehnikumā sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru notika pedagogu profesionālās kompetences pilnveides seminārs “Mehānisko pārvadu un mehānismu uzbūves un darbības principi: mācību metodes moduļa “Mehānisko mezglu apkope un remonts” satura apguvei”.

Pedagogi iepazinās ar dažādo mehānisko pārvadu uzbūvi – siksnas, berzes, zobratu pārvadiem, kā arī saliktiem pārvadiem. Teorētiskajā daļā tika skaidrota rotācijas un lineārā kustība, kā arī komplāna kustība. Tika prezentētas dažādas metodes, ko izmantot skolēnu mācību procesā un pārbaudes darbos. Tāpat pedagogi veica aprēķinus sistēmai ar saliktu pārvadu.

Semināra otrajā daļā notika praktiska darbošanās – tika veidoti dažādi pārvadi, izmantojot konstruktorus. Pedagogi izveidoja arī dažādus mehānismus, kam tika veikti aprēķini. Kloķa-klaņa mehānismam tika konstruēti ātruma un paātrinājuma plāni, kas ļāva grafiski analizēt mehānisma kustību. Noslēgumā pedagogi izveidoja dažādu iekārtu simulācijas un novēroja to darbības pamatprincipus.

ACCESSIBILITY ASSISTANT