No izejvielu piegādes līdz klienta rokām
Šodien 4. kursa klientu apkalpošanas speciālisti devās mācību ekskursijā uz AS Cēsu Alus – Latvijā lielāko alus darītavu. Ekskursijas laikā jaunieši iepazinās ar uzņēmuma veiksmes stāstu, ražošanas procesa dažādajiem posmiem un profesionāļu ikdienas darbu. Šī pieredze ļāva nākamajiem klientu apkalpošanas speciālistiem saprast, kā dziļākas zināšanas par produktu un tā tapšanu palīdz veidot uzticamību un profesionalitāti klientu apkalpošanā.
Ekskursijas laikā īpašs uzsvars tika likts uz to, kā izpratne par ražošanas procesu ļauj precīzāk atbildēt uz klientu jautājumiem, efektīvāk risināt problēmas un veidot ciešāku saikni ar klientiem. Ekskursija uz AS Cēsu Alus bija vērtīgs solis jauno speciālistu profesionālajā attīstībā.