26.11.2024

Dalies:

Valmieras tehnikuma 2. un 4. kursa klientu apkalpošanas speciālisti devās mācību ekskursijā uz Rīgu

26. novembrī Valmieras tehnikuma 2. un 4. kursa klientu apkalpošanas speciālisti devās mācību ekskursijā uz Rīgu.

Speciālistiem tika piedāvāta iespēja izprast, kā tehnoloģijas un personalizēta pieeja tiek izmantotas klientu vajadzību risināšanā, kā arī to, kā tiek uzturēts augsts klientu apmierinātības līmenis.

Ekskursijā ražošanas uzņēmumā SIA Orkla Latvija klientu apkalpošanas speciālisti ieguva:

  • Detalizētu ieskatu, kā tiek veidoti uzņēmuma produkti – sākot no izejvielām līdz gatavajai produkcijai. Tas ļauj labāk izskaidrot klientiem produktu īpašības un priekšrocības.
  • Dziļāku zināšanu bāzi par ražošanas specifiku un iespēju izprast, kā tiek nodrošināta kvalitāte, kā risināt iespējamās problēmas un kā ražošanas process ietekmē piegāžu termiņus.
  • Izpratni par sadarbības procesiem starp dažādām nodaļām, kā arī iespēju uzzināt, kā dažādas nodaļas (ražošana, noliktava, loģistika) sadarbojas, lai radītu produktus un nodrošinātu to piegādi klientiem.
  • Zināšanas par jaunākajām tehnoloģijām un efektivitātes paaugstināšanas metodēm, ko var izmantot klientu apkalpošanas procesā, piemēram, efektīvākai problēmu risināšanai.

Kopumā apmeklējums deva labāku izpratni par to, kā ražošana pielāgojas klientu vēlmēm, tādējādi uzlabojot spēju konsultēt klientus un piedāvāt personalizētus risinājumus. Šāda pieredze palīdz klientu apkalpošanas speciālistiem sniegt kvalitatīvāku, kompetentāku un pārliecinošāku apkalpošanu.